خبرهای داغ:

یادواره شهدای منطقه زینبیه شاهرود+ تصاویر

یادواره شهدای منطقه زینبیه شاهرود به همت پایگاه شهید بازوی حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیئت امنا مسجد زینبیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۱۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره شهدای منطقه زینبیه شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران در مسجد زینبیه برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه کربلا استان مازندران، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، شهردار شاهرود و سایر مسئولین در شب شهادت امام سجاد (ع) برپا شد، محمد شعبانی از تحلیل گران سیاسی به تحلیل مسائل سیاسی منطقه و جهان پرداخت و یا تاکید بر اینکه خون شهدا در جهان در حال نفوذ است و فرهنگ ایثار و شهادت امروز منطقه را فرا گرفته است گفت: باید تلاش کنیم این فرهنگ زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شود و این به دست نسل جوان جامعه که در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری انقلاب تاکید دارند محقق می شود.
اجرای برنامه توسط گروه معرکه عاشقی و روایت شهدا و مداحی محسن مریدیان از دیگر برنامه های این یادواره شهدا بود که در حاشیه آن نیز ایستگاه صلواتی برپا شد.
این یادواره شهدا به همت پایگاه شهید بازوی حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیئت امنا مسجد زنینیه در بزرگداشت یاد و خاطره شهدا این منطقه از جمله سرداران شهید منصور جلالی، حسین غنیمت پور، حسن عربعامری، علی اصغر بوجاری، هوشنگ طاهری، علی رحیمی، عباسعلی بازوی، احمد و محمود نقی زاده، حاج کریم حیدریان، مصطفی عربحجی، علیرضا جلالی برپا گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار