خبرهای داغ:

افزایش شهریه مدارس هیئت امنایی شاهرود حداکثر ۱۵ درصد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه امسال شهریه مدارس هیئت امنایی بیشتر از ۱۵ درصد نخواهد بود گفت: باید هزینه مدارس مدیریت شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۱۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ششمین نشست ستاد پروژه مهر مدارس شاهرود با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود و مسئولین کمیته‌های اجرایی این ستاد برگزار شد.
سید محمد موسوی در این نشست با مروری بر مهم‌ترین اقدامات برای بازگشایی و آمادگی مدارس در مهر ۱۳۹۸ اظهار کرد: زنگ‌های نمادین "غنچه ها" در پیش دبستانی سجاد، "شکوفه ها" در دبستان میعاد، "جوانه ها" در دبیرستان حضرت معصومه (س) و "مهر و مقاومت" در هنرستان باهنر برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر امنیت دانش آموزان در ترافیک روز‌های آغازین مهرماه به هنگام ورود و خروج دانش آموزان به مدرسه و لزوم یادآوری رعایت نکات ایمنی به کلیه دانش آموزان و خانواده‌ها بر تنظیم برنامه اجرایی و تقویم سالانه مدارس و تدوین برنامه عمل در راستای سند تحول بنیادین تصریح کرد.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود به" غفلت " اشاره و توصیه کرد: همواره هوشیار باشید، کوچکترین آسودگی خیال (کم توجهی) در بحث ترافیک مدارس، نظارت بر دانش آموزان، آسیب‌های اجتماعی و... در دستگاه بزرگی، چون تعلیم و تربیت، بازتاب سریعتری دارد.
موسوی در جهت گیری و چشم انداز مدیریتش بر آموزش و پرورش شاهرود؛ به مدارس هیأت امنایی اشاره نمود و خطاب به مدیران گفت: با توجه به اهمیت همراهی و مراعات خانواده‌ها در شرایط اقتصادی امروز، افزایش شهریه‌ها بیشتر از ۱۵ درصد نخواهد بود.
وی تاکید کرد: هزینه‌های مدارس را مدیریت کنید و هزینه‌های جانبی و غیر ضروری مدرسه را حذف نمایید و نیز مراسم‌های بازگشایی و آغازین مدارس پر هزینه نباشد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ بر اختصاص هزینه شهریه دانش آموزان در راستای برنامه‌های آموزشی، فوق برنامه مدرسه، کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتباط با والدین و ... تأکید و پیشنهاد نمودند مدارس هیأت امنایی برای روز‌های پنج شنبه نیز فوق برنامه‌های مناسب و کاربردی برای دانش آموزان پیش بینی کنند.
در این نشست معاونین و کارشناسان مدیریت (اعضای کمیته ها) هرکدام گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پروژه مهر و در حوزه کاری خود را ارائه و پیشنهادات و مسائل خود را در جلسه مطرح نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها