واکنش رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه به مشکلات هیئت بدمینتون ساوه

حامد توکلی در خصوص مشکلات چند روز قبل هیئت بدمینتون ساوه گفت : در خصوص استعفای رئیس هیئت بدمینتون هنوز اطلاعی ندارم اما در جریان مشکلات به وجود آمده هستم.
کد خبر: ۹۱۷۳۶۱۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، حامد توکلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه در خصوص مشکلات چند روز قبل هیئت بدمینتون ساوه گفت : در خصوص استعفای رئیس هیئت بدمینتون هنوز اطلاعی ندارم اما در جریان مشکلات به وجود آمده هستم.

وی افزود : تمرینات هیئت بدمینتون در سالن چمران که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد برگزار میشد . بنابر اعلام مسئول سالن قرارداد هیئت بدمینتون 1 شهریور ماه به پایان رسیده و علیرغم تذکرات متعدد برای تمدید قرارداد مراجعه نکرده اند.

توکلی بیان داشت : خصوصی سازی از مصوبات مجلس شورای اسلامی است و ما طبق قانون باید سالن های ورزشی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم. ضمن اینکه 4 نوبت رایگان نیز برای تمرین هیئت بدمینتون در سالن چمران در نظر گرفته بودیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه تصریح کرد : هیئت های ورزشی از محل دریافت شهریه ها میبایست نسبت به اجاره سالن های ورزشی و پرداخت مطالبات خود به بخش خصوصی اقدام کنند تا شاهد مشکلات مشابه نباشیم

 یادآور میشود چند روز قبل تصویری از تمرین اعضای هیئت بدمینتون خارج از سالن ورزشی چمران منتشر شده بود و ادعا شد که رئیس این هیئت در اعتراض به عدم صدور مجوز ورود به سالن از سمت خود استعفا داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار