اعلام شرایط فعلی آذرآب و هپکو ، وظایف ادارات در برخورد مردمی و انتخابات پیش رو در جلسه شورای اداری استان :
استاندار مرکزی در پنجمین جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت : مسئولان در رفتار مناسب با مردم و گوش دادن به مشکلات آنان باید برخورد بهتری داشته باشند چرا که این مردم در بدترین شرایط اقتصادی مثل کوه ایستادند
کد خبر: ۹۱۷۳۶۰۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در پنجمین جلسه شورای اداری استان مرکزی که امروز با حضور استاندار، امام جمعه اراک استاندار مرکزی ، جمعی از مدیران و مسئولین استان برگزار شد ، پیرامون برگزاری کنگره امام (ره)و6200شهید وضعیت دو شرکت هپکو و آذرآب ، لزوم وحدت در جامعه و انتخابات پیش رو مباحثی مطرح شد.

بر اساس این گزارش ، اکرمی ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار با اشاره به دو ماده 11و59 قانون اساسی گفت : تمام دستگاه ها موظف به همکاری با ستاد انتخابات استان هستند ، اما انجام هر گونه تبلیغات برای نامزدهای انتخابی توسط نهادهای رسمی و دولتی ممنوع است.

 سید علی آقازاده استاندار مرکزی ، در ادامه نیز در رابطه با شرکت های آذر آب و هپکو گفت : مسئولین استان در حد توان انجام وظیفه می کنند ولی این مسئله کشوری است و شرکت مپنا تمایل دارد سهام آذرآب را برعهده گیرد که این موضوع با تشکیل کمیته ای در حال بررسی است و اکنون در قدم اول مدیرعامل هپکو تعیین شده است.

وی در این جلسه گفت : مقاومت ملت ایران در بحث تحریم ها منجر به اخراج بولتون شد که بیشترین دشمنی را با ایران داشت و این نشان وحدت و مقاومت مردم ایران است.

آقازاده ضمن تاکید بر لزوم توجه مسئولان به مشکلات مردم تصریح کرد : مسئولان در رفتار مناسب با مردم و گوش دادن به مشکلات آنان باید برخورد بهتری داشته باشند چرا که این مردم در بدترین شرایط اقتصادی مثل کوه ایستادند و نتیجه وحدت و اقتدار آنان دوام جمهوری اسلامی است و باید تمام تلاش در جهت حفظ این وحدت انجام شود .

استاندار مرکزی در انتقاد از کسانی که وحدت شکنی می کنند ، تصریح کرد : بعضی قدر این وحدت را نمی دانند و از تریبون ها حتی تریبون عزاداری امام حسین شاهد نقض این وحدت هستیم و به قوه مجریه و مجلس توهین می شود، این امر هیچ کجا پذیرفته نیست و در مسیر انقلاب اسلامی قرار ندارد .

وی خاطرنشان کرد : نقض وحدت آفتی است برای انقلاب ، مجلس ها و دولت ها در طول دوره ها نقاط ضعف و قدرت داشته اند ، اما اینکه توهین شود به آنان توهین به نظام است و باید جلوی آن ایستاد و وحدت و اقتدار دستخوش یکسری تندرو نشود .

استاندار مرکزی متذکر شد : نباید وحدت نظام خدشه دار شود . از رئیس کل دادگستری استان تقاضای رسیدگی داریم که در همین استان در جلسه ای به نماینده مردم توهین شده که باید بررسی شود علت چیست اگر بوی انتخاباتی می دهد ، برخورد شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات