تور دوچرخه سواری با شعار «پای رکاب ولایت» آغاز شد؛

سرهنگ مجیدی: با الگوگرفتن از سیره امام سجاد(ع) فرهنگ دفاع مقدس را به نسلهای آینده انتقال دهیم

۲۰ دوچرخه سوار بسیجی با شعار پای رکاب ولایت مسیر ساری تا مشهد مقدس را رکاب می زنند.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۹۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، رکاب زنی 20 دوچرخه سوار بسیجی پیش از ظهر امروز با شعار «پای رکاب ولایت»  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ساری به سمت مشهد آغاز شد.

سرهنگ عسگر مجیدی در حاشیه اعزام دوچرخه سواران بسیجی به مشهد مقدس ضمن تسلیت و تعزیت  به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  هدف امام حسین(ع) را تلاش برای احیای دین برشمرد و اظهار کرد:  امام حسین(ع) ذلت را نپذیرفت لذافرهنگ عاشورا فرهنگ استکبار ستیزی را در اسلام نهادینه کرد.

معاون اجرایی سپاه کربلا در ادامه با تاکید براینکه شهدای انقلاب اسلامی با الگوگیری از فرهنگ عاشورایی ،برای دفاع از اسلام و مرزها و کیان کشور مقاومت و ایستادگی کردند، گفت:  با تاسی از حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم .

 در ادامه محمد حسینی رئیس هیئت دوچرخه سواری سپاه کربلا هم در گفت و گو با خبرنگار ما  هدف از اعزام دوچرخه سواران بسیجی به مشهد مقدس را تجدید عهد با آرمان های والای امام و شهدا برشمرد و با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام محرم ، اظهار کرد: دوچرخه سواران بسیجی  با شعار پای رکاب ولایت مسیر ساری تا مشهد را رکاب می زنند.

حسینی با اشاره به اینکه دوچرخه سواران شرق تا غرب مازندران در این تور دوچرخه سواری حضور دارند و روزانه 120 کیلومتر را رکاب می زنند، خاطرنشان کرد: مدت زمان این سفر پنج روزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها