خبرهای داغ:
مسئول تربیت وآموزش عقیدتی وسیاسی سپاه استان :
مسئول تربیت وآموزش عقیدتی وسیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت : نهضت امام حسین (ع) چراغ راهنمای انسانها برای زیر بار نرفتن مستکبران عالم است واین چراغ راهنما باعث شده شیعه در طول قرن های گذشته علیه ظلم وجور پرچم مبارزه رابه اهتزاز در آورد.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۶۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سمیرم، حجت الاسلام موسوی در جمع کارکنان ناحیه سمیرم با اشاره به فلسفه نهضت امام حسین (ع)  در پنجاه سال پس از رحلت پیامبر(ص) اظهار داشت: نهضت امام حسین (ع) چراغ راهنمای انسانها برای زیر بار نرفتن مستکبران عالم است واین چراغ راهنما باعث شده شیعه در طول قرن های گذشته علیه ظلم وجور پرچم مبارزه را به اهتزاز در آورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی هم به رهبری امام خمینی (ره) به دنباله قیام امام حسین (ع) بود و با خون هزاران شهید آبیاری شده است و به دست ما رسیده است و ما باید با داشتن بصیرت  وبینش علمی وعملی در راه اعتلای اسلام وانقلاب گام برداریم .

  مسئول تربیت وآموزش عقیدتی وسیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: بزرگترین خصوصیت یاران ابا عبدالله (ع) داشتن بصیرت بود، با توجه به اینکه امام حسین (ع) بیعت خود را از آنها برداشت ولی آنها با شناخت وبصیرتی که داشتند مردانه جان خویش را در راه امام زمان خویش فدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها