خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل انتقال خون فارس از اهدای یک میلیون سی سی خون توسط عزاداران حسینی در استان در قالب اجرای طرح «نذر خون» در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۵۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسعود ترابی، مدیرکل انتقال خون فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «نذر خون» در دهه اول محرم گفت: مردم نیک‌اندیش فارس در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه به پایگاه‌‌های انتقال خون ثابت و سیار استان یک میلیون سی سی خون اهدا کردند.

وی با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۵۰۰ هزار سی سی خون در فارس مصرف می‌شود، از مردم استان خواست تا با مراجعه به مراکز انتقال خون و اهدا خون خود به دیگران زندگی دوباره ببخشند.

مدیرکل انتقال خون فارس با اشاره به آمادگی تمام پایگاه‌های انتقال خون استان، گفت: پایگاه انتقال خون قصردشت شیراز، واقع در منطقه آسیاب قوامی همه روزه در دو نوبت آماده خون گیری از داوطلبان است.

ترابی بیان کرد: پایگاه انتقال خون در میدان نمازی (جنب درمانگاه امام رضا) همه روز‌های هفته از ۸ صبح تا ۲۰ شب به خون گیری می‌پردازد.

وی یادآور شد: پایگاه خون‌گیری میدان ولیعصر واقع در بوستان ولیعصر در شرق شیراز صبح‌ها از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه آماده خون‌گیری از همشهریان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها