خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله (ص) شیراز گفت:امام حسین (ع) درس آزادگی و ایثار به ما یاد داده است.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۴۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) شیراز در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع)که در مسجد امام حسن مجتبی(ع)همزمان با نماز مغرب و عشاءبرگزار شد بیان نمود:برپا کنندگان عزداری بر امام حسین(ع)را خود حضرت مزد و اجر دنیوی و اخروی خواهد داد.

وی تصریح کرد: قریب به 1400سال پیش واقعه کربلا پیش آمد و امام حسین(ع) و یاران با وفایش به شهادت رسیده است و سال به سال شاهد هستیم که مراسمات در ماه محرم و صفر با شکوهتر برپا می شود و این حرکت ،حرکتی مردمی و عشق به اهل بیت(ع)را نشان می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) شیراز خاطر نشان کرد: فرهنگ کربلا ،فرهنگ حماسی و عاشورائی می باشد و بدانیم دشمنان ما از نمازه و روزه ما نمی ترسند و چیزی که دشمنان را به ترس وا داشته است فرهنگ عاشورائی حسینی می باشد.

وی افزود:در اهمیت مراسمات دهه اول محرم روایت آمده که امام جعفر صادق(ع)مراسمات را دهه اول  را برپا می نمودنند و خود   جلو شیعیان می ایستادنند و عزاداران  را احترام   می نمودنند.

حجت الاسلام والمسلیمن عباس حاجی پور اذعان کرد:امروز چیزی که همه شیعیان را در مقابل دشمنان نگه داشته فرهنگ عاشورائی می باشد و دشمنان از همین شعار هیهات من الذله که برگرفته از شعار حادثه عاشورا ست می ترسند و بارها خود به این نکته اشره کرده اند.

وی در پایان با بیان نکاتی و مصیبتی در وصف اهل بیت(ع)حاضرین را به فیض رسانی د و سپس عزاداران با نوای مداحان اهل بیت(ع) به عزاداری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها