خبرهای داغ:
سایت معلوم الحالی که هر بار شایعاتش روح و روان مردم را آزار می دهد این بار با انتشار خبر دروغ فوت سحر معروف به دختر آبی سخنان سید حسن نصرالله را به حاشیه برد که گفت: ای فرزند حسین(رهبری) تورا تنها نخواهیم گذاشت.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۹۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در روز تاسوعا و عاشورا حماسه عظیم مردم ایران و جهان در گرامیداشت حماسه حسینی پیامی را به جهان مخابره کرد که تا قیامت فریاد خواهیم زد حسین را حاکمی ظالم و دنیا زدگان عافیت طلب به قتل رساندند.

در همین زمان سایت معلوم الحالی که هر بار شایعاتش روح و روان مردم را آزار می دهد این بار با انتشار خبر دروغ فوت سحر معروف به دختر آبی سخنان سید حسن نصرالله را به حاشیه برد که گفت: ای فرزند حسین(رهبری) تورا تنها نخواهیم گذاشت.

گوش مفت مردم و مغز پرآشوب ملت زجر کشیده که در حیا و وفاداری رسول الله هم مثال این امت را ندیده به فرودگاه کسانی تبدیل شده است که نان انقلاب را می خورند، نان امام زمان (عج) را می خورند و سر در توبره بیت المال کرده اند. اما خنجر بی شرفی را از رو بسته اند تا ریشه انقلاب مستضعفین را بزنند.

سحر دختر بچه نوجوانی که دارای سابقه خودکشی بوده است و دستمایه جماعت بی بی سی پرست قرار گرفته است، محاکمه نشده و حکمی برایش صادر نشده بلکه تنها چند روزی بازداشت بوده و پرونده مربوط به چهارسال پیش است.

قوه قضاییه در برابر هتاکی و ریشه زدن این جماعت بارها مماشات اما در برابر سخنان به حق انقلابیون زندان و بازداشت را در کمترین مدت اجرا کرده است.

این بار انتظار می رود که قوه قضاییه به عنوان مرجع عدالت سایت معلوم الحال و شایع پراکن آنلاین را که توسط دانه درشت ها ساپورت می شود و تمام کسانیکه آگاهانه به این شایعه دامن زدند پای میز محاکمه بکشاند.

امنیت ملی که با خون جوانان انقلابی در داخل و خارج مرزها تامین می شود احدی حق ندارد آن را بنام مماشات به جماعت خیانت کار بفروشد.

برخورد قوه قضاییه با دانه درشت ها بارقه امید را زنده کرده و ما می دانیم حاشیه سازی ها برای نجات رییس خودرو سازها و برادر زاده و برادر عالیجنابان است.

امنیت ملی را طوری خدشه دار می کنند که فیفا هم به خود اجازه دخالت و تغییر قانون شرع را می دهد. مجلسی که نمایندگانش بدنبال تغییر و استحاله ارزشهای ناب انقلاب باشد نیازمند ورود جدی قوه قضاییه است.

نماینده گان در خصوص مسایل کشور حق دارند اظهار نظر کنند اما حق ندارند بنام آزادی هنجارشکنی را فریاد بزنند.

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها