خبرهای داغ:
حجت الاسلام ماندگاری گفت: کوفیانی که محب و منتظر امام حسین (ع) بودند به دلیل نداشتن روحیه مقاومت و مجاهدت، امام زمان خود را تنها گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۹۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، حجت الاسلام ماندگاری در تشریح علل عدم همراهی کوفیان با امام حسین( ع ) گفت: مردم کوفه با وجود داشتن محبت نسبت به امام حسین( ع )، بخاطر نداشتن روحیه مقاومت در برابر فشار یزیدیان و مجاهدت در راه ولایت، با امام حسین( ع ) همراهی نکرده و زمینه ساز حادثه کربلا شدند.

وی افزود: دلیل از دست رفتن روحیه مقاومت و مجاهدت در منتظران امام حسین( ع )، نداشتن مراقبت بر نفس و تقوا بود که باعث شد افراد در برابر تهدید و تطمیع دشمن نتوانند مقاومت لازم از خود نشان بدهند و در جبهه حق استوار بمانند.

حجت الاسلام ماندگاری اظهار داشت:  در شرایط کنونی که یزیدیان زمان فشار و هجمه حداکثری و همه جانبه علیه انقلاب اسلامی بکار برده اند اگر به جای مقاومت و مجاهدت لازم که الحمدلله ملت انقلابی ایران از آن برخودار است، حرف از معامله و سازش به عنوان راهکار حل مشکلات، پیشنهاد غیر معقول و خطرناکی است که متاسفانه بوسیله برخی از جریانات و مسئولین داخلی ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها