خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان از دستگيري سارق حرفه‌اي لوازم خودرو و کشف اموال مسروقه، توسط ماموران انتظامي این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۸۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی ، فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در شهرستان تاکستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران کلانتري 12 تاکستان قرار گرفت.

وي گفت: ماموران با انجام تحقيقات و اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم به سرقت شده و وي را در محل نگهداري لوازم سرقتي، طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ "عزیزی " ادامه داد: متهم در بازجويي هاي اوليه منکر هرگونه بزه انتسابی بود، ولی با مشاهده مستندات پليس به 20 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

وي با اشاره به کشف تعداد زيادي اموال مسروقه از قبیل لاستيک، باتري، جک خودرو، ضبط و باند خودرو و ... از محل نگهداري اموال مسروقه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشكيل پرونده، تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان در پايان از شهروندان خواست تا با رعايت اصول امنيتي مانند: استفاده از دزدگير، قفل فرمان و قفل پدال و پارک خودرو در محل هاي امن امکان سرقت خودروي خود را به حداقل برسانند.

 

1010/د20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها