خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: افتتخار می‌کنیم زیر پرچم قرآن، ولی‌فقیه و امام خامنه‌ای که عاقل‌ترین و شجاع‌ترین رهبر تاریخ پس از صدر اسلام است، مشغول فعالیت هستیم و ما افتخار می‌کنیم. در همه جای جهان از جمله آمریکا که مرکز استکبار جهان است، پرچم امام حسین بالا رفت که این به برکت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۶۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

سردار عابدین خرم در آیین عزاداری نیروهای مسلح به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین(ع)، اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم که همه ما را در راه امام حسین و شهادت ثابت قدم نگه دارد. ان‌شاءالله معنویتی که در این روزها به دست آوردیم را در سازمان نیروهای مسلح حفظ کنیم.

وی افزود: خاطرنشان کرد: همین چند روز پیش سید حسن نصرالله هم به این موضوع اذعان کرد و این افتخار بزرگی است که بعد از امام، به رهبری مقام معظم رهبری اتفاق می‌افتد. اگر امروز می‌بینیم که جوانان در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند و در این راه تا پای جان هزینه می‌دهند به برکت انقلاب اسلامی است.

سردار خرم در پایان ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام آل‌هاشم، یادآور شد: امام جمعه محبوب تبریز همواره‌ نیروهای مسلح را مورد لطف خود قرار می‌دهند و من از طرف همه شما از ایشان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

ارسال نظرات