مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: امروز جبهه مقاومت با تاسی از فرهنگ عاشورا و محرم، به زیبایی در حال توسعه و گسترش در مقیاس جهانی است.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۵۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج حجت‌الاسلام و المسلمین «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز در گردهمایی هیئت‌های عزاداری شهر یاسوج اظهار داشت: آگاهانه‌ترین، زیباترین، عاشقانه و عارفانه‌ترین جلوه عبودیت و پرستش خداوند بزرگ در صحنه عاشورای حسینی در ماه محرم سال ۶۱ هجری قمری اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: برجسته‌ترین مفاهیم ارزشی شیعه ناب اسلامی توسط حسین بن علی (ع) و قمر بنی هاشم و همه شهدای سرزمین مقدس کربلا در آن سال برای همه انسان‌ها در طول تاریخ و آن‌هایی که در آینده خواهند آمد، تفسیر و ترجمه عینی شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه صحنه عاشورا تفسیر عینی گل‌واژه‌هایی همچون استقامت و پایداری است، گفت: دکترین اندیشه مقاومت، شهادت‌طلبی، مبارزه با ظلم، ولایت‌مداری و همینطور وفا و وفاداری است که همه این واژه‌ها در روز عاشورا به واسطه پسر پیغمبر و علمدارش حضرت عباس (ع) برای تاریخ ترجمه و تفسیر شد.

حکمتی‌نیک ادامه داد: امروز بعد از گذشت حدود ۱۴۰۰ سال از حادثه کربلا میلیون‌ها انسان آزادی‌خواه در سراسر دنیا ندای مبارزه با ظلم و استبداد را می‌دهند و طرفدار گفتمان ارزشمند مقاومت هستند.

وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت با تاسی از فرهنگ عاشورا و محرم به دست مسلمانان به زیبایی در حال توسعه و گسترش در مقیاس جهانی است و این مرهون بصیرت و عشق و آگاهی این ملت است که با تاسی از علمدار کربلا، وفاداری خود را به فرهنگ اسلام نشان می‌دهند.
ارسال نظرات