هزار و83 دقیقه از عزاداری یوم العباس در هشتم محرم از شبکه اشراق و شبکه های داخلی و برون مرزی پخش شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۳۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان که از ساعت ۱۶ حرکت خود را آغاز کرد، مسیر حدود ۲.۵ کیلومتری حسینیه اعظم تا امام‌زاده سیدابراهیم (ع) را طی کرد و به مدت ۲۲۱ دقیقه از شبکه استانی اشراق به صورت زنده پوشش داده شد. در این روز علاوه بر شبکه اشراق، ۱۴ شبکه سراسری و بین‌المللی رسانه ملی نیز به صورت گسترده بزرگ‌ترین تجمع شیعیان پس از اربعین حسینی را به صورت زنده پخش کردند.

 

شبکه‌های سراسری یک، دو، سه، پنج، خبر، شما، قرآن، الکوثر، العالم، سحر، سحر آذری، پرس تی‌وی، هیسپان تی‌وی و افق، در مجموع به مدت بیش از ۶۷۹ دقیقه این اجتماع باشکوه و سراسر شور و نوا را پوشش دادند. رادیو استانی نیز همگام با سیما این تجمع عظیم عاشقان حسینی را پوشش داد. همچنین این مراسم به مدت ۱۸۳ دقیقه از طریق شبکه استانی زنجان، شبکه‌های سراسری جوان، تهران، فرهنگ، قرآن و شبکه‌های استانی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان و خراسان‌جنوبی به صورت زنده پوشش داده شد.

 

انعکاس جلوه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در زنجان

 

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، نقاط مختلف استان زنجان، غرق در عزا و ماتم بود و مراسم و تجمعات مختلف و متنوعی با حضور گسترده و پرشور عزاداران و عاشقان اهل‌بیت (ع) برگزار شد. با تمهیدات از قبل صورت گرفته و پیش‌بینی امکانات فنی، شبکه اشراق برنامه‌های عزاداری را در روزهای تاسوعا و عاشورا از مناطق مختلف استان به صورت زنده پوشش داد.

 

تجمع باشکوه عزاداران منطقه سجاسرود، تجمع عزاداران شهر قیدار، دسته عزاداری احمدیه زنجان، عزاداری پرشور مردم شهرستان طارم، پوشش زنده دسته عزاداری بزرگ فاطمیون زنجان، اجتماع حسینی مردم شهرستان خرم‌دره، نماز ظهر عاشورا و دسته عزاداری مکتب‌الزهرا (س) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی علاوه بر شبکه استانی اشراق از شبکه های یک، دو ، سه، پنج، شما، آموزش، افق، سحر، سحر کردی، سحر آذری، خبر، قرآن، الکوثر، پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی در مجموع به مدت ۱۰۶۴ دقیقه عشق و ارادت پایتخت‌نشینان شور و شعور حسینی را به سراسر کشور و خارج از مرزهای جغرافیایی مخابره کردند.

ارسال نظرات