فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی از:

برگزاری ۲۵۶ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس خبرداد

سرهنگ پاسدار علی غضنفری گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۵۶ ویژه برنامه در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۹۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان دشتی برگزار و فرمانده سپاه شهرستان دشتی برضرورت اجرای برنامه های تاثیرگذار تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازدشتی، فرمانده سپاه امام رضا شهرستان دشتی گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۵۶ ویژه برنامه در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری درجلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس که باحضور روسای ادارات ونهاد‌های شهرستان درفرمانداری دشتی برگزارشد اظهار داشت: مهمترین این برنامه‌ها برگزاری نشست‌های بصیرتی مردمی، اجرای گشت‌های محله محور، افتتاح، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، غبار رویی قبور مطهر شهدا، برگزاری، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و اجرای اردو‌های جهادی است.

وی افزود: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و ماه محرم  از تاثیر بسیار شگرف قیام حسینی در پیروزی رزمندگان و تاسی از قیام آن حضرت اشاره کرد و ادامه داد: در دفاع مقدس هرجا که به قدرت ایمان و معنویتمان تکیه کردیم خداوند نصرت ویاری خودش را نصیب ما کرد.

سرهنگ غضنفری بیان کرد: اگر این تهاجمات در کشوری غیر از ایران بود آن‌ها توان مقابله با آن را نداشتند، چون دشمنان و مشاوران رژیم بعثی بار‌ها گفته اند که ایران را ظرف دو هفته تصرف می‌کنیم، اما معادلات آن‌ها بهم خورد.

وی اضافه کرد: بعد از دفاع مقدس رویکرد دشمن به سمت تهاجم فرهنگی رفت و آن‌ها بعد از تحقیق و پژوهش‌های فراوان به این نتیجه پی بردن که راز موفقیت ایران فرهنگ عاشورا و شهید و شهادت است.

غضنفری با بیان اینکه دشمن تلاش دارد اعتقادات جوانان را تضعیف کند، ادامه داد: امروز باید فرهنگ شهید و شهادت در بین نسل جوانان ترویج دهیم.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های اثر گذار در این هفته در سطح شهرستان تاکید کرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار