در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کوهبنان
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلابی ماندن مهم است، گفت: بدعهدی آمریکایی‌ها را همواره شاهدیم.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۹۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کوهبنان ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان با استناد به کلام‌امام‌صادق(ع) گفت: شیعیان از حواریون برتر و بالاتر هستند چرا که همواره در خدمت ولایت و رهبری بودند و با تمام‌وجود در میدان هستند.

 

وی ابراز داشت: کوفیان دور امام حسین (ع)را خالی کردند و زمینه را برای شهادت ایشان رقم زدند چرا که خواص زمان خود را به خوبی تشخیص ندادند .

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)حاکمان بدنبال اشراف گری و‌مال اندوزی بودند لذا دنیا طلبی رواج پیدا کرد ولی حضرت علی(ع) زمینه را رقم‌زد تا همه به طور مساوی از بیت المال بهره ببرند .

وی تاکید کرد: گروهی از ترس جانشان امام را همراهی نکردند ولی برکتی در عمر آنان نبود و گروهی هم‌در صدد بودند مانع حرکت و قیام‌حضرت در کربلا شوند لذا سکوت خواص می تواند سرنوشت جامعه را تغییر دهد.

یادگار دوران‌ دفاع مقدس بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی فراز و‌نشیب های فراوانی داشته وجود دشمنان خارجی و افراد بی بصیرت داخلی را شاهدیم که مشکلاتی برای کشور ایجاد کردند در حالی که گوش ما همواره باید به بیان و کلام ولی امر مسلمین جهان باشد تا راه را گم‌نکنیم .

وی تصریح نمود: بد عهدی آمریکایی ها را همواره شاهدیم در حالی که از برجام خارج شدند لذا باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا انقلاب را به دست صاحب اصلی انقلاب برسانیم .

ایشان تاکید کرد: انقلابی ماندن مهم است چه بسا کسانی در کنار حضرت علی (ع) شمشیر زدند ولی در حادثه کربلا زمینه شهادت امام‌حسین(ع) را رقم‌زدند .

سردار مطهری ابراز داشت : حادثه کربلا حادثه ای برای بیداری همگان است مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در دوران دفاع مقدس خوب درخشیدند .

وی از خدمات چندین ساله سرهنگ عباس زاهدی تقدیر نمود و افزود : ایشان حدود سه سال در شهرستان خدمت صادقانه کرد البته در سپاه رزمنده ای از سنگری به سنگر دیگر برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی می رود.

ایشان گفت: سرهنگ‌ابراهیمی فرمانده جدید کوهبنانی جوانی بانشاط است که سمت های مختلفی در بسیج و سپاه برعهده داشته و کارنامه درخشانی دارد .

جانشین سپاه ثارالله استان ادامه داد: تقویت سپاه در حقیقت تقویت نظام اسلامی است لذا تلاش کنیم همواره در خدمت ولایت و رهبری باشیم .

ارسال نظرات