اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین در ری

خبرگزاری بسیج: فرماندار ری گفت: باید نیازهای شهرستان ری در برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شناسایی و در قالب کمیته های فرعی مرتفع شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۷۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

  احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان ری با اشاره به جایگاه مراسم اربعین در کشور افزود: مراسم اربعین یک مراسم ملی مذهبی است مراسمی که میلیون ها زائر ایرانی خود را به سیل خروشان عاشقان امام حسین (ع) رسانده و به سمت نجف اشرف و کربلای معلی روانه می شوند که این نشان از جایگاه ویژه اربعین حسینی در ایران اسلامی دارد.

فرماندار ری گفت: هر ساله در استان تهران کسانیکه به هر دلیل نمی توانند خود را به پیاده روی اربعین در کربلا برسانند با نیت زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با پای پیاده حضور پیدا می کنند مراسمی که تحت عنوان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به میزبانی شهرستان ری برگزار می شود.

اسماعیلی راد بیان داشت: رفاه زائرین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و خدمات رسانی به آنان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از اولویت های مدیریت شهرستان ری است و در این راستا باید به موضوعاتی همچون نظم عمومی در روز مراسم، پارکینگ خودرو و تامین سرویس های بهداشتی مورد نیاز در مسیر، توجه ویژه کرد.

معاون استاندار تهران افزود: ضرورت دارد نیازهای شهرستان ری در برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شناسایی و در قالب کمیته های فرعی مرتفع شود و تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری باید با تمام امکانات به زائرین حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خدمات رسانی کنند تا این مراسم، با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار