خبرهای داغ:
مراسم تاسوعای حسینی همزمان با ۹ محرم با حضور عاشقان اهل بیت‌(ع) در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد و عزادارن حسینی (ع) به یاد شهدای مظلوم کربلا به سوگواری پرداختند.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۷۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی؛مراسم تاسوعای حسینی (ع) همزمان با ۹ محرم با حضور عاشقان اهل بیت‌(ع) در گلزار شهدا شهرستان برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور پر شور مردم شهید پرور و ولایت‌ مدار لالی برگزار و هیئت‌ های مذهبی با راه‌ اندازی دستجات سینه‌ زنی و زنجیر زنی با حرکت خود تا مزار شهدا به یاد شهدای مظلوم کربلا به سوگواری پرداختند.

در این تجمع عزاداران به یاد سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین(ع) و یاران وفادارش عزاداری کرده و به نوحه‌ خوانی پرداختند و ارادت خود را به اهل‌ بیت (ع) نشان دادند.

حاضرین در این مراسم با ندای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا ابوالفضل(ع) با امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) تجدید بیعت کردند.

اقامه نماز ظهر عاشورا در لالی
 
همچنین نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه در لالی اقامه شد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی؛ به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) و یارانش در دشت کربلا و احیای امر به معروف و نهی از منکر نماز ظهر عاشورا امامت حجت الاسلام سیداحمدی امام جمعه در محل مسجد جامع لالی اقامه شد.
 

بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت

همچنین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرمانده سپاه ناحیه لالی با امام جمعه دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی :گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرمانده سپاه به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان ستاد با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند

در همین ارتباط سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه ناحیه لالی در گفتگو با خبرنگار بسیج برنامه های تشریح شده در دفتر امام جمعه را اظهار و گفت:

امر به معروف و نهی از منکر دوستدار دین و جامعه بوده و فرد تذکر دهنده عالم بوده و موضوع برایش مهم بوده و نسبت به فرد تذکر دهنده دلسوز است.

وی افزود: شعار محوری ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، تشکر در قبال تذکر است.

در همین رابطه چند محور ترویج فرهنگ میزبانی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، عدم مصرف دخانیات در اماکن عمومی، رعایت عفاف و حجاب لحاظ شده است.

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لالی با بیان اینکه این ستاد برنامه‌ های مختلفی را در طول سال با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌کند، خاطر نشان کرد :

برنامه پیش رو اجرای ویژه‌ برنامه‌ های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده که از اول محرم برنامه هایی در این خصوص اجرا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها