خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده سپاه ناحیه باغملک گفت: تابستان امسال دانش آموزان پسر در قالب اردوی جهادی طرح هجرت سه مدارس و مراکز آموزشی مناطق محروم شهرستان را بهسازی و تعمیر می کنند.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۶۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

وی در ادامه افزود:طرح هجرت 3 هر سال در ایام تابستان در راستای غنی سازی و پر کردن ایام فراغت دانش آموزان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، دانش آموزان بسیجی در قالب گروه هایی چند نفره به مناطق محروم اعزام می شوند، افزود: این دانش آموزان در قالب اردوهایی 10 روزه در بهسازی، تعمیر و زیباسازی مدارس این مناطق مشارکت می کنند.

سرگرد موسوی تاکید کرد: مهمترین فعالیت دانش آموزان در این اردوها تعمیر و ساخت، رنگ آمیزی، خطاطی و نقاشی مدارس سطح شهرستان به خصوص مدارس مناطق محروم است.

وی اشاعه و توسعه فرهنگ مشارکت جوانان در فعالیت های عمرانی، تقویت انگیزه مسئولیت پذیری، حفظ و حراست از امکانات آموزشی و پرورشی، تلاش و تغییر نگرش دانش آموزان در زمینه اشتغال و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان را از اهداف این طرح برشمرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه باغملک در پایان گفت:این طرح با همکاری سازندگی سپاه ناحیه باغملک،اداره آموزش و پرورش باغملک و صیدون و حوزه های بسیج دانش آموزی شهرستان در مدارس محروم مناطق مختلف شهرستان برگزار می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها