خبرهای داغ:
جانشین ناحیه سپاه هندیجان از بازدید میدانی بررسی مشکلات واحدهای مسکونی مددجویان وهمچنین اجرای اردوی طرح هجرت ۳ در رنگ آمیزی مدارس شهری و روستایی هندیجان با همکاری نوجوانان بسیجی حوزه دانش آموزی وگروه جهادی شهید سهراب شکاری خبرداد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۶۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

سروان پاسدار سیدجمال الدین علوی زاده در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : در راستای کمک رسانی در تعمیر و بازسازی مدارس نیازمند شهرستان ، نوجوانان بسیجی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حسین فهمیده هندیجان و گروه جهادی شهید سهراب شکاری اقدام به رنگ آمیزی تعدادی از مدارس شهری وروستایی در قالب اردوی طرح هجرت ۳ در حال انجام هستند.

وی افزود : اردوی جهادی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی هندیجان قبل آغاز سال تحصیلی جدید اقدامات خوبی را در تعمیر و زیباسازی مدارس هندیجان انجام داده اند که با جدیت اینگونه اقدامات برای سهولت در تحصیل دانش آموزان و همکاری با آموزش و پرورش شهرستان با دقت و هماهنگی در حال انجام است که تاکنون تاثیر گذار و مفید بوده است.

 

وی بابیان مراسم عزاداری و سخنرانی سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)در ناحیه سپاه هندیجان گفت: به مناسب ایام ماه محرم و سوگواری حضرت امام حسین (ع) به همین منظور ناحیه سپاه هندیجان با دعوت از امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی و بسیجیان شهرستان اقدام به برپایی زیارت عاشورا ، سخنرانی و مداحی نمود.

سروان پاسدار سید علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: مراسمات عزاداری حضرت امام حسین (ع)در دهه اول محرم در حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهری وروستایی همراه با ایستگاههای صلواتی و همچنین در یادمان شهدای گمنام با حضور مردم و بسیجیان با شکوه خاصی انجام می گیرد .

وی بااشاره به همکاری بسیجیان در حفظ امنیت در سطح شهرستان هندیجان بیان کرد : با هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های خوبی در تامین امنیت مراسمات سوگواری حضرت امام حسین (ع) در سطح شهرستان هندیجان با جدیت انجام گرفته و همچنان در ماه محرم و صفر با لطف و عنایات خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)ادامه خواهد داشت و تاکنون اینگونه اقدامات برای رفاه حال هیات های مذهبی با بهترین کیفیت در حال انجام است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها