خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان خوزستان گفت:بخش عمده ای از سیل بندها تخریب شده و نیاز است که دولت اعتباری را جهت بازسازی آنها اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۵۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار حسن شاهوارپور امروز در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده حمیدیه با بیان این که سپاه همواره در حادثه سیل در کنار مردم بوده اظهار داشت: استان‌های کرمان، تهران و البرز و فارس به عنوان استان‌های معین به کمک استان خوزستان آمدند همچنین سپاه استانی در بحث ساخت و تعمیر تلاش می‌کند.

وی افزود: بر اساس تقسیم بندی، ساخت و ساز مناطق سیل زده حمیدیه برعهده سپاه استان کرمان است که به همراه بنیاد مسکن تهران مشغول به‌کار هستند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد:یکی از اهدافی که دنبال آن هستیم جذب خیرین مشتاق برای کمک رسانی است که به عنوان نمونه از خیرین بازار و اصناف تهران برای کمک رسانی در منطقه حمیدیه دعوت به عمل آمد.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت بهتر کار نیاز است سازوکارهای میدیریتی به خوبی تعریف شود به‌خصوص در حوزه مدیریت بحران که باید همه دستگاه های متولی پای کار باشند.

سردار شاهوارپور تصریح کرد: بخش عمده ای از سیل بندها تخریب شده و نیاز است که دولت اعتباری را جهت بازسازی آنها اختصاص دهد و نقاطی که احتمال خطر در سیلاب وجود دارد، تعمیر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها