خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: سپاه در عرصه‌هایی که لازم به کار جهادی بوده، همواره حضور داشته و این حضور را ادامه می‌دهد و آماده خدمت رسانی به مردم و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۵۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین رحمت اله صادقی در دیدار فرماندهان سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با امام جمعه شهر اصفهان با اشاره به فعالیت جهادی سپاه در عرصه‌های مختلف و مورد نیاز کشور اظهار داشت: سپاه در عرصه‌هایی که لازم به کار جهادی بوده، همواره حضور داشته و این حضور را ادامه می‌دهد و آماده خدمت رسانی به مردم و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی افزود: فرمانده جدید سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) با رویکرد جدید، برنامه‌ها و کارهای خوبی را آغاز کرده‌اند و نتایج آن در آینده مشخص می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: ضرورت حضور علما در جمع پاسداران و بسیجیان، برنامه‌ریزی برای برطرف شدن برخی از ناهنجاری‌های فرهنگی در شهر و همکاری امامان جماعت و بسیجیان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم از جمله موضوعاتی است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها