حجت الاسلام موحدنیا در یادواره شهدای روستای چاهکین زرند گفت:

امام حسین علیه السلام عزادار با بصیرت، آگاه و سیاستمدار می خواهد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام موحدنیا در یادواره شهدای چاهکین زرند بیان کرد: اینکه بعضی ها می گویند در مراسمات عزاداری امام حسین علیه السلام حرف سیاسی نزنید درست نیست انسان باید سیاسی باشد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۳۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام موحدنیا مدیریت سابق بنیاد مهدویت شهرستان زرند در یادواره شهدای روستای چاهکین بیان کرد: اینکه بعضی‌ها می‌گویند در مراسمات عزاداری امام حسین علیه السلام حرف سیاسی نزنید درست نیست انسان باید سیاسی باشد. عزادار امام حسین علیه السلام باید سیاسی باشد

وی علت اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در جهان را داشتن رهبری سیاستمدار همچون امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دانست وافزود: مگر می‌شود کسی که از امام حسین دم می‌زند و خود را شیفته امام حسین علیه السلام میداند از، ولی فقیه پیروی نکند، امام حسین علیه السلام عزادار با بصیرت، آگاه و سیاستمدار می‌خواهد.

مدیرعامل سابق بنیاد مهدویت زرند در ادامه افزود: اگر امام خمینی (رحمت الله علیه) در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد، چون سیاستمدار بود و لذا در زمان غیبت هنگام بروز مشکلات باید از، ولی فقیه مراجعه کرد.

حجت الاسلام موحدنیا یادآور شد: سیاستمدار واقعی باید قدرت تحلیل داشته باشد و برای حل مشکلات مردم بکوشد و درد مردم را درد خود بداند.

او در پایان گفت: همه شهدا در پیشگاه خداوند دارای مقام منزلت بالایی هستند و ما باید قدردان آن‌ها و خانواده هایشان باشیم، احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همة ما باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم. واز همه مهمتر مسئولین در برابر خانواده شهدا و جانبازان کوتاهی نکنند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان به کار گیرند وما امروزه هرچه داریم به برکت امام شهداء و رزمندگان انقلاب است چرا که این بزرگواران توانستند با جوانمردی دشمنان اسلام را از این خاک بیرون کنند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وصیت نامه‌های شهدا که بر اطاعت و تبعیت از ولایت تاکید کردند، همه دوست دارند که نتیجه و اثر کار خود را حفظ کنند. کسی که خون و جان خود را فدای هدفی می‌کند، طبیعی است که این نگرانی و دغدغه را از آینده داشته باشد شاید نگرانی و دغدغه‌های اصلی شهدا را از روی وصیت‌نامه‌هایشان بتوان فهمید. اینکه به طور میانگین در هر وصیت‌نامه ۴ بار بر تبعیت از ولایت فقیه تأکید شده است، بیان‌گر یکی از دغدغه‌های مهم شهدا است. شهدا، برای حفظ اثر خون خود، بیش از هر چیز توکل به خدا کرده‌اند. خدمت شهدا مانند خدمت افراد دنیاطلب نبوده که توقع قدردانی داشته باشند؛ و همه ما خصوصا مسئولین وظیفه داریم وصیت نامه این شهدای بزرگوار را مطالعه وسرلوحه کار خود قرار دهیم تا به سعادت برسیم.

این مراسم با چند برنامه فرهنگی همراه بود.
 
ارسال نظرات