مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار :
مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار گفت:مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خرم‌آباد با وجود ظرفیت بسیار بالا و تجهیزات مجهز تا کنون مغفول مانده و نیازمند حضور سرمایه‌گذار است تا به رونق برسد.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۱۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نیکجو نورالهی، در حاشیه بازدید خبرنگاران  از مجموعه با بیان اینکه  عمده کار این  مرکز بحث توانبخشی است که نیازمند توجه جامعه پزشکی است اظهار داشت: در صورتی که پزشکان مایل به حضور در این مجموعه و استفاده از تجهیزات پزشکی و درمانی شامل تجهیات شنوایی، بینایی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و... آن باشند قطعا شاهد درآمدزایی خوبی خواهند بود چرا که بسیاری از امکانات این مجموعه در سطح کشور بی‌نظیر است و علاوه بر آن فضای رفاهی، اقامتی و فرهنگی بسیار خوبی نیز در مجموعه وجود دارد.

وی افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت۲۰ هزار متر و زیر بنای ۱۵ هزار متر مربع در سال ۹۶ توسط رئیس بنیاد شهید کشور افتتاح شده و از مجهز ترین شعبه های ایثار در سطح کشور است.

مدیر موسسه  فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بیان کرد: این مجموعه دارای 6 بخش است که هم اکنون بخش ورزشی آن شامل استخر شنا و سالن فوتسال مورد استفاده عموم مردم به ویژه ایثارگران و خانواده شهدا قرار می‌گیرد اما بخش‌های توانبخشی، درمانی، فرهنگی، آموزشی، رفاهی و اقامتی آن علارغم کامل بودن  و مجهز بودن برخی از این ظرفیت ها هنوز بلا استفاده هستند.

وی علت مغفول ماندن این ظرفیت در استان راعدم اطلاع رسانی مناسب بیان کرد و گفت: امیدواریم با حضور سرمایه گذاران در حیطه پزشکی بتوانیم در راستای ارائه خدمات درمانی به مردم استان گام برداریم و نیز اشتغال زایی مناسب داشته باشیم.

نورالهی با اشاره به آغاز سومین مرحله مزایده طی هفته گذشته عنوان کرد: علاقه مندان به سرمایه گذاری در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خرم‌آباد می‌توانند با شرکت در مناقصه، فضای این مجموعه را با شرایط مشخص جهت استفاده و رونق دادن در اختیار قرار گیرند.

 

  انتهای پیام/

 

ارسال نظرات