خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین انصاری پور:
حجت الاسلام و المسلمین انصاری پور گفت: خداوند بندگان را خلق نکرد مگر این که خداوند را بشناسند و در مکتب امام حسین (ع) با حسین بودن مطرح است نه یا حسین گفتن و ما می بایست اول به نماز هایمان اهمیت بدهیم و بعد از آن برای امام حسین (ع) عزاداری نماییم.
کد خبر: ۹۱۷۳۳۰۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، نشست اخلاقی و اعتقادی ویژه کارکنان رسمی و وظیفه با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین انصاری پور در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج دهاقان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری پور در این نشست اخلاقی و اعتقادی بیان کرد: ماه محرم ماه تزکیه نفس است و تمام سال ما می بایست محرم باشد و تاثیرات خودسازی در محرم را باید در خودمان و زندگیمان ببینیم و نسل جوان را باید دریابیم و بیدارشان کنیم زیرا فضای مجازی ذهن و فکر جوانان عزیز ما را مخدوش کرده است.

وی افزود: می بایست در میدان عمل نشان بدهیم که چقدر پایبند به امام حسین (ع) و مکتبش هستیم و دشمنان اسلام در تلاش اند تا که نماز جماعت و عزاداری های ما را تعطیل و مساجد ما را خالی کنند و ما خیلی می بایست مراقبت از خود نشان بدهیم.

حجت الاسلام انصاری پور گفت: هرگاه محبت و علاقه ما نسبت به اهل بیت (ع) زیاد شود بندگی ما ثابت می شود و اهل بیت (ع) همیشه باید در دم دستمان بوده و دوستشان داشته باشیم و از آنان استفاده نماییم.

انصاری پور بیان کرد: انسان اگر عمرش به 40 سالگی برسد و بار و توشه ای برای آخرتش فراهم ننماید و خودش را نسازد عمرش بی فایده و به هدر رفته است و ما می بایست به تمام اوامر الهی عمل نموده و نواهی را ترک نموده و نماز های خود را حتی المقدور سر وقت بخوانیم و زبان خود را کنترل و حفظ کنیم زیرا بیشترین گناهان از همین زبان است و چیزی جز زبان انسان را به آتش نمی کشاند.

وی در پایان اظهار داشت: خداوند بندگان را خلق نکرد مگر این که خداوند را بشناسند و در مکتب امام حسین (ع) با حسین بودن مطرح است نه یا حسین گفتن و ما می بایست اول به نماز هایمان اهمیت بدهیم و بعد از آن برای امام حسین (ع) عزاداری نماییم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها