خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: مراسم عزاداری دهه دوم محرم با حضور عاشقان و شیفتگان اهل‌بیت (ع) در حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۹۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور اظهار داشت: هم‌زمان با دهه دوم محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه دوم محرم در حرم کریمه اهل‌بیت (ع) افزود:این مراسم از امشب و به مدت ده شب بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) بیان کرد: در این مراسم حجج‌اسلام فرحزاد و ماندگاری سخنرانی می‌کنند و حاج عباس حیدر زاده و حاج مهدی سلحشور به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

بهشتی تصریح کرد: در ۴ روز از این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد سخنرانی می‌کند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری نیز در ۶ روز دیگر این مراسم به سخنرانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: دهه دوم محرم برنامه‌ها هم‌زمان با طلوع آفتاب آغاز می‌شودکه حجج‌اسلام ظهیری، حائری و خورشیدی به سخنرانی می‌پردازند، همچنین قبل از اذان ظهر نیز حجج‌اسلام شهیدی و منتظرین به سخنرانی می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان کرد: پیش از اقامه نماز مغرب نیز حجج‌اسلام فرشاد، اسماعیلی نیا و حیدری کاشانی به سخنرانی می‌پردازند و ناصر آبیار و ریحانی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها