برای اولین بار در استان البرز بزرگترین تابلو چوب معرق زیارت عاشورا توسط فرمانده سپاه استان در حاشیه برپایی نمایشگاه عروج عاشقان باحضور و مشارکت فرماندهان ناحیه امام سجاد(ع) و ناحیه امام حسین(ع) در کانون شهید سبحانی کرج رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۸۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برای اولین بار در استان البرز بزرگترین تابلو چوب معرق زیارت عاشورا توسط فرمانده سپاه استان در حاشیه برپایی نمایشگاه عروج عاشقان باحضور و مشارکت فرماندهان ناحیه امام سجاد(ع) و ناحیه امام حسین(ع) در کانون شهید سبحانی کرج رونمایی شد.

رونمایی از بزرگترین تابلوی معرق «زیارت عاشورا» در کانون شهید سبحانی کرج

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در خصوص ماندگاری و بیشتر شدن مطلوبیت ارزشهای اسلامی گفت: بی شک اگر چیزی بخواهیم استوار بماند وترویج شود و توسعه پیدا کند یکی از روشهای ترویج و توسعه و ماندگار در افکار بخصوص ارزشها ،بردن در هنر است.که بیشتر خواهان پیدا میکند و این ارزش را چند برابر خواهد کرد.

وی در این بازدید گفت: از همه کسانی که برپایی این نمایشگاه را ایجاد کرده‌اند تا از این طریق ارزشهای اسلامی را بخصوص در این ایام در افکارها زنده نگه دارند قدردانی می‌کنم.

سردار مولایی با اشاره به نقش هنر و ماندگاری ارزشها توضیح داد:وقتی میگوییم شعر در مورد حماسه عاشورا در مورد محرم خوانده میشود ،فیلمی ساخته میشود یا کتابی نوشته میشود این ها همه هنراست این نوع هنر هم در واقع به نوعی مفهومی است که ماندگاری ارزشها را دوصد چندان میکند.

رونمایی از بزرگترین تابلوی معرق «زیارت عاشورا» در کانون شهید سبحانی کرج

 تابلوی معرق «زیارت عاشورا» اثر هنرمند بسیجی سرکار خانم ارکانی بسیجی حوزه٢٢۰ حضرت هاجر (س) پایگاه ام البنین (س) آماده شد.

 

 

خبرنگار بسیجی:بهرامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها