استان البرز در عاشورای حسینی در غم و ماتم است و مردم ولایت‌مدار این شهر در عاشورای حسینی عشق و ارادت خود به ائمه اطهار(ع) به اوج خود می‌رسانند.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۷۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزاداران حسینی در سراسر استان البرز همزمان با روز عاشورای حسینی در قالب هیئت های مختلف مذهبی با مرثیه سرایی، سینه زنی و زنجیرزنی اشک ماتم ریختند.

استان البرز در عاشورای حسینی غرق در ماتم شد

عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مصادف با روز عاشورای حسینی در جای‌جای استان شهیدپرور البرز هیئت‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی به راه انداخته و با شور حسینی، شعور دینی و مذهبی خود را به نمایش گذاشتند.

در کرج نیز همه جا سیاهپوش بوده و عاشقان اهل بیت(ع) در این شهر علاوه با حضور پرشور در هیئت های عزاداری اوج ارادت و عشق خود را به شهدای کربلا نشان دادند.

برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در جای جای این استان ولایت‌مدار و پذیرایی از عاشقان و عزاداری آقا اباعبدالله الحسین(ع) از جمله برنامه هیئت‌‌های عزادار استان البرز در عاشورای حسینی است.

مردم عزادار استان البرز با حضور در هیئت‌های عزاداری و برپایی خیمه‌های عزا در تکایا، مساجد و بقاع متبرکه، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و 72 تن از یاران با وفای ایشان نشان دادند.

ارادتمندان سرور و سالار شهیدان دسته دسته خود را به محل‌های عزاداری می‌رسانند و در فضایی معنوی با تشکیل دسته‌های  سینه‌زن و زنجیر‌زن به یاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و دیگر شهدای کربلا عزاداری می‌کنند و در غم شهادت امام حسین(ع) و یاران  وفادارش اشک ماتم ریختند.

ارسال نظرات