خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی، گفت: عزت و آبرو و قدرت امروزِ ایران اسلامی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی ها و خون شهدا هستیم که با تقدیم جان شیربن خود و دل کندن از مادیات دنیا و خانواده خود، بقای انقلاب اسلامی را تضمین کردند.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی در یادواره شهدای روستاهای خمینیه، چایکندی و کیقباد کلیبر، افزود: در دوراندفاع مقدس، شهدا برای حفظ دین و انقلاب اسلامی از همه تعلقات مادی دنیوی دل کنده و اسلحه  به دست گرفته و عازم جبهه حق علیه باطل شدند و همه معادلات کفار را بر هم زدند.

وی ادامه داد: ما ملت بیدار ایران باید با بصیرتی عمارگونه از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی آگاه باشیم و بدانیم دشمنان سود جو که جزء پول و قدرت نمی شناسند، انقلاب اسلامی ما را سدی محکم برای رسیدن به منافع شخصی، زورگویی و حکم فرمایی بر کشورهای مظلوم می دانند، هرگز دست از توطئه علیه ایران اسلامی بر نمی دارند و درصدد فرصتی برای براندازی انقلاب ما هستند.

ملکی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز ما دشمن دیروز نیستند که بخواهند برای ساقط کردن کشور دست به جنگ نظامی بزنند چون به خوبی فهمیده اند که ملت ما درس گرفته از مکتب سرخ عاشورا هستند و هرگز در برابر زورگویی های طاغوت، سر  تسلیم فرود نمی آورند.

وی تأکید کرد: ما باید امروز هوشیارتر از دیروز باشیم و بدانیم دشمنان ما با تغییر جنگ نظلامی به جنگ فرهنگی و اقتصادی، می خواهد به  همان خواسته های شیطانی دوران دفاع مقدس برسد.

ملکی اضافه کرد: ما اگر بخواهیم در مقابل خون شهدای این محفل که یک زمانی با به دست گرفتن سلاح از این انقلاب دفاع کردند، حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید با به دست گرفتن  بیل و کلنگ و سایر ابزار کشت و کار و اتکا به تولید داخلی، به مصاف دشمنان برویم و این را هرگز فراموش نکنیم که دشمنان ما همان دشمنان دیروز و جنگ همان جنگ دیروز است فقط نوع آن تغییر کرده است.

ارسال نظرات