خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه هر کجا که استقامت کردیم موفق شدیم گفت : استقامت امید دشمنان را نا امید می کند.
کد خبر: ۹۱۷۳۱۹۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست فرماندهان حوزه های ادارات سطح استان سمنان با بیان اینکه یکی از درس هایی که از مکتب امام حسین (ع) می توان گرفت پیام استقامت است گفت : هر کجا که استقامت کردیم موفق شدیم و دشمنان از ما ناامید شدند.
وی با بیان اینکه خداوند همیشه و در همه جا ناظر بر اعمال انسان است افزود : ایمان به بهشت، جهنم، معاد و ... نیز باعث تحولات و استقامت در انسان ها می شود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه هر کجا نیز تحریم شدیم رشد پیدا کردیم تصریح کرد : توسل به اهل بیت نیز باید در کنار استقامت در ما باشد چراکه با توسل و استقامت شیطان نیز از انسان نا امید می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه باید روحیه استقامت در مجموعه ادارات استان تقویت شود گفت : باید مجموعه هیئت اندیشه ورز در ادارات استان تشکیل شود و تولید فکر و فناوری نیز از اولویتشان باشد.
وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه مقاومت موجب عقب نشینی دشمن می شود گفت : مقاومت هزینه دارد و لی تسلیم شدن هزینه اش سنگین تر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها