خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
حجت الاسلام ماندگاری در تحلیل واقعه عاشورای حسینی گفت: در هر دوره ای دستگاه ابلیسی برای ضربه زدن به جریان حق با ترفند امان نامه دادن وارد میدان می شود.
کد خبر: ۹۱۷۳۱۰۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، حجت الاسلام ماندگاری در مراسم عزای حسینی در حسینیه ثارالله بسیج خمینی شهر اظهار داشت: همانطور که یزید بن معاویه به عنوان ابلیس مجسم، قصد داشت با ترفند امان نامه حضرت عباس( ع ) و برادرانش را از سپاه امام حسین ( ع ) جدا کند، اکنون نیز یزیدیان دوران از این ترفند استفاده کرده که ما باید مراقب باشیم فریب این حیله شیطانی نخورده و از جریان حق جدا نشویم.

وی افزود: دشمنان برای اینکه بتوانند افرادی را که تا دیروز در سپاه حق شمشیر می زدند تسلیم امان نامه های خود کند، ذائقه های آنان را با عافیت طلبی  و خوشگذرانی عوض می کند، همان کاری که با مردم کوفه با همه سابقه نیکی که در دوران امام علی( ع ) داشتند، انجام داد و مانع از پیوستن آنان به سپاه امام حسین( ع ) شد.

حجت الاسلام ماندگاری، داشتن شعور حسینی را مهم ترین مانع در قبول امان نامه های دشمن معرفی کرد و گفت: امروز افراد زیادی از روحانی تا ایثارگر دارای سابقه انقلابی داریم که بخاطر نداشتن درک درستی از واقعه عاشورا فریب امان نامه های یریدیان زمان خورده و به آن ها اعتماد کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها