فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حجت‌های عاشورا به ما روح ایستادگی داده است.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۵۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شب تاسوعا و در جمع عزاداران حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: چشم آسمان امروز به زمین خیره بود تا کهکشانی از ستاره‌های سرشار از محبت و به آسمان کشیده را که به یاد دستان بریده به آسمان بلند بود را نظاره کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: عاشورا عظیم‌ترین واقعه حیات بشر و پر شکوه‌ترین رویداد هستی است.

وی بیان کرد: هر ساله این واقعه عظیم زنده‌تر، طوفانی‌تر و عمیق‌تر به پیش می‌رود و قلب‌ها و دل‌های جدیدی را تسخیر می‌کند به‌گونه‌ای که قلمرو این رویداد جاودان حیات و زندگی بشر و قامت هستی و قلب اروپا و آمریکا را تحت نفوذ قرار داده است.

سردار سلامی ادامه داد: عاشورا کهنه نمی‌شود و غبار کهنگی در سیمای عاشورا نمی‌نشیند و نقطه‌ای ثابت در تاریخ نیست و دائم در حال حرکت است و در همه دوران‌ها الگو می‌آفریند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: این هنرنمایی عاشورا است که با شکوه‌ترین صحنه‌ها راخلق می‌کند.

وی یادآور شد: امروز هم همانند زمان امام حسین(ع) است، ولی امت تغییر کرده است، امروز مسلمانان امام زمان خود و نایب‌اش را و دشمن زمان خود را می‌شناسند. امروز امام مسلمین تنها نیست و افراد مجاهد و شهادت‌طلب بسیاری وجود دارد که می‌توانند برای طولانی مدت مبارزه کنند ولی امروز سلاح‌ها عوض شده‌اند و در واقع حجت‌های عاشورا به ما روح ایستادگی داده است.

ارسال نظرات