فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۲۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، شرط اول آزادی و آزادگی را در شناخت خدا دانست و اظهار داشت: امام حسین (ع) در کربلا درس عزت، کرامت و آزادگی را به ما نشان داد.


وی گفت: واقعه کربلا رسالت بزرگی را بر دوش همه ما نهاده است و آن درک و شعور عظمت و حفظ اصالت این واقعه بزرگ همراه با شور حسینی است.


سردار رجبی افزود: هدف و راه امام حسین (ع) در ادامه رسالت پیامبران الهی است. آنجا که حضرت ابراهیم (ع) پس از فرمان الهی با فائق آمدن بر نفس، فرزند خود را به قربانگاه برد، اوج این ایثار و عشق را در صحنه کربلا و در قیام امام حسین (ع) میتوان دید که با کاری عاشقانه و فرا اخلاقی از آزمون بزرگ خداوند سرافراز بیرون می‌آید و در طول تاریخ ماندگار می‌گردد.


وی با بیان اینکه عاشورا یک مکتب است و امام حسین (ع) نقشه راه را به بشریت نشان دادند، افزود: امام حسین (ع) این درس را به بشر داد که نباید در برابر ظلم تسلیم شد و بلکه باید ایستادگی کرد، حتی اگر در این راه شهید شد.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان عنوان نمود: رابطه بین عزت و آزادی یک رابطه دوطرفه است به بیان دیگر ازنظر امام حسین (ع) انسان آزاد، زندگی باعزت و شرافتمندانه دارد و فردی که باعزت زندگی می‌کند، مسیر تکامل و پیشرفت را طی می‌نمایند.


سردار رجبی در پایان افزود: یکی از برکات شرکت در مجالس عزای امام حسین (ع) این است که باعث ورود انسان به بهشت می‌شود و هر کس در مجلس امام حسین (ع) شرکت کند بهشتی می‌شود. چنان‌که در حدیث قدسی از پیامبراکرم (ص) خطاب به یاران و اصحابش نقل شده است: بروید در زمین وارد باغ‌های بهشت شوید فرمودند: باغ‌های بهشتی در زمین کجاست، حضرت فرمود: هر جایی که در دنیا مجالسی برای امام حسین (ع) برپا شود، باغ‌های بهشت است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات