مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت‌جام از آماده‌باش کامل کلیه واحد‌ها و امکانات و نیرو‌های آتش‌نشانی به‌منظور حفظ ایمنی عزاداران حسینی در دهه اول محرم به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۱۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «احمد قادری» با اشاره به آماده‌باش آتش‌نشانی تربت‌جام به‌منظور حفظ ایمنی برگزاری مراسم‌ها و عزاداران حسینی این شهر گفت: با آغاز دهه اول محرم کلیه هیئت‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی شهر تربت‌جام توسط کارشناسان آتش‌نشانی به‌صورت دوره‌ای بازدید و کلیه آشپزخانه‌ها، لوازم گازسوز و دیگر مواردی که احتمال بروز حادثه را داشته بررسی تا در صورت نیاز اشکالات احتمالی برطرف گردد.

وی ادامه داد: در این بازدید‌ها کارشناسان آتش‌نشانی نکات ایمنی و امدادی را به مسئولین هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی یادآوری تا شاهد اتفاقات ناگوار در این اماکن نباشیم.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت‌جام افزود: امسال به‌صورت ویژه کلیه نیروها، ایستگاه‌ها و امکانات آتش‌نشانی شهرداری تربت‌جام از ابتدای دهه اول محرم به‌صورت آماده‌باش کامل‌اند تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن ارائه خدمات داشته باشند.

«قادری» بابیان این‌که مراسم سوگواری تاسوعای حسینی در محل بهشت نبی و گلزار شهدا برگزار می‌گردد گفت: در این روز پیش‌بینی‌شده تا اکیپ‌های آتش‌نشانی در مسیر تردد عزاداران و همچنین بهشت نبی مستقر شوند تا عزاداران حسینی با آسودگی خاطر در مراسم شرکت نموده و ایمنی آنان محیا شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها