خبرگزاری بسیج: مراسم اختتامیه اردوی طرح جهادی بسیج دانشجویی و دانش آموزی سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در گلزارشهدای گمنام شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۰۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک در مراسم اختتامیه اردوهای  جهادی  از زحمات خالصانه بسیجیان دانشجویی و دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه پانزده خرداد اظهار داشت: مدارس علامه طباطبایی  ، شیخ فضل الله ، 17شهریور، امام حسین(ع) ، ملاآقایی و کوثر توسط بسیجیان دانشجویی و دانش آموزی خواهر و برادر  ،  رنگ آمیزی و بازسازی شد.

وی افزود: این اخلاص در کار بسیجیان است که با نبود امکانات و هزینه طرح های هجرت برگزار میکنند و همین اخلاص در کار جهادی و  انقلابی باعث پیشرفت کشور میشود.

در ادامه رضا بختیاری مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تقدیر و تشکر از کلیه بسیجیان شرکت کننده در این طرح انقلابی و جهادی، اظهار داشت: فرمانده و کلیه پرسنل و بسیجیان سپاه  قرچک همیشه یار و یاور آموزش و پرورش بوده اند.

بختیاری خاطر نشان کرد: همانطور که فرمانده سپاه اشاره کرد در این شرایط اقتصادی جامعه به جز کار جهادی و انقلابی کار ها پیش نخواهد رفت.

مدیر اداره آموزش و پرورش در پایان گفت: سپاه  قرچک همیشه  وقت و زمان خود را برای کار فرهنگی صرف میکنند و ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشند.

خبرنگار: ف.سیفی

ارسال نظرات