رئیس سازمان تبلیغات سوادکوه شمالی گفت:مجالس عزاداری اهل بیت(ع) رمز بقای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۸۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در هشتمین روز از ماه محرم الحرام، مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  با حضور سربازان و پایوران ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی با مداحی مداح نونهال حاج علی عموزادی در ناحیه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ذاکری خطیر در این مراسم  که به همت فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی برگزار شد،  مجالس عزای حسینی را رمز بقای نهضت و انقلاب دانست و گفت: زنده نگه داشتن یاد و تاریخ پرشکوه نهضت حسینی، که الهام‌بخش روح انقلابی و ظلم ستیزی است یعنی احیا و زنده داشتن نهضت عاشورا که باعث ترویج دائمی مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت‌ها و تربیت کننده و پرورش دهنده روح حماسه و ایثار می باشد.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان سوادکوه شمالی در همین رابطه ادامه داد: عزاداری برای اهل بیت (علیهم‌السلام) موجب احیای یاد و نام آنها و در کنار آن فرهنگ و مکتب و هدف آنان است. به‌عبارت دیگر در شکل یک پیوند روحی راه آنان به جامعه الهام گشته و پیوستگی پایداری بین پیروان مکتب و رهبران آن برقرار می‌سازد و دیگر گذشت قرون و اعصار نمی‌تواند بین آنان جدایی افکند.

حجت الاسلام ذاکری با تاکید براینکه همین مساله موجب نفوذ ناپذیری امت از تأثیرات و انحرافات دشمنان می شود خاطرنشان کرد: عزاداری ها مکتب را همچنان سالم نگه می‌دارد و یا تحریفات را به حداقل می‌رساند.

رئیس سازمان تبلیغات سوادکوه شمالی با بیان اینکه استعمارگران برای نابودی ملل اسلامی در تلاش هستند تا رابطه آنان را با تاریخ پر افتخار صدر اسلامی قطع کنند، افزود:آنها میخواهند تا با ایجاد این خلاء زمینه القای فرهنگ خود را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها