به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان وهمزمان با ایام تاسوعا وعاشورای امام حسین (علیه السلام) ویزیت رایگان بیماران توسط کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه زرند در روستای گیسک زرند انجام وبیش از200نفر از مردم این روستامعاینه شدند .
کد خبر: ۹۱۷۲۸۸۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان وهمزمان با ایام تاسوعا وعاشورای امام حسین (علیه السلام) ویزیت رایگان بیماران توسط کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه زرند در روستای گیسک زرند انجام وبیش از ۲۰ نفر از مردم این روستامعاینه شدند.

سرهنگ پاسدار غلامعباس سلیمانی مسئول بهداری و در مانگاه شهید ثمره سپاه زرند گفت:: طرح ویزیت رایگان بیماران با حضور تعدادی از پزشکان عمومی و متخصص زرندی و با همکاری شبکه بهداشت، دهیاری و شورای اسلامی روستای گیسک و هیئت مکتب الشهدا به مدت یک روز در محل دبستان مالک اشتر این روستا برگزار شد.

وی افزود: در این طرح شش متخصص در رشته‌های اطفال، عفونی، داخلی، گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان و قلب و عروق به مدت یک روز بیماران را رایگان ویزیت کردند.

رشیدی گفت: ۲۱۷ نفر در این طرح معاینه شدند که پزشکان متخصص، پزشک عفونی با ویزیت ۴۵ بیمار و پزشک اعصاب و روان با معاینه ۲۷ بیمار به ترتیب بیشترین و کمترین مراجع را داشتند.

مسئول بهداری سپاه زرند هدف از برگزاری این برنامه را علاوه بر دسترسی آسان عزاداران و اهالی به پزشک، شناسایی مناطق محروم کم بضاعت و بی بضاعت، غربالگری بیماری‌های صعب العلاج و نهفته، آموزش لازم جهت نکات بهداشتی و درمانی و پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان نمود.

سرهنگ سلیمانی یادآور شد از ابتدای سال جاری تا کنون اکیپ بسیج جامعه پزشکی سپاه زرند به ۵ نقطعه ازمناطق محروم شهرستان زرند اعزام وطرح رایگان بیماران که به عنوان طرح شهید رهنمون است، بیماران را رایگان درمان وداروی مورد نیاز را در اختیار قراردادند.
 
ارسال نظرات