سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه بدخواهان انقلاب به دنبال تبدیل هنجارها به ناهنجاری و ترویج بی‌بند و باری و بی‌ارزشی در جامعه اسلامی ما هستند گفت: همه ما وظیفه داریم که نگذاریم دشمن ارزش‌های ما را در این جامعه خدشه‌دار کنند.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۵۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی که به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما قرار گرفته اظهار داشت: هر یک از ما در حد و توان و شناختی که داریم باید سعی کنیم در این جامعه اسلامی که شهدای ما برای بقای اسلام و نجات جامعه وجودشان را هزینه کردند، جلوی تحقق توطئه‌های دشمن را بگیریم.
وی با اشاره به اینکه بدخواهان انقلاب به دنبال تبدیل هنجار‌ها به ناهنجاری و ترویج بی‌بند و باری و بی‌ارزشی در جامعه اسلامی ما هستند گفت: همه ما وظیفه داریم که نگذاریم دشمن ارزش‌های ما را در این جامعه خدشه‌دار کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به تغییراتی که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد صورت گرفته گفت: به حمدالله اقدامات خوبی در این ستاد انجام شده و انشاالله این حرکت را با قوت بیشتری دنبال می‌کنیم.
میرحیدری تصریح کرد: طرح ناظر با قریب به دو هزار نفر از ناظرینی که آموزش‌های تخصصی را گذرانده‌اند در برخورد با کشف حجاب انجام می‌شود.
وی ادامه داد: به زودی طرح ناظر دو را در استان یزد و کشور آغاز می‌کنیم و انشاالله طرح ناظر سه هم که بیشتر در ارتباط با حوزه مجازی و زیرساخت‌های پیش‌بینی شده است اجرا می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه همه بخش‌ها و نهاد‌های مسئول در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه افراد جامعه نسبت به این دو فریضه الهی بسیار مهم مسئولیت دارند.
در این مراسم از تعدادی فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان یزد تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات