سرهنگ رضا پورشمسی گفت: نخستین توصیه شهدا در ارتباط با حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نشان دهنده توجه ویژه شهدا به امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۵۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی که به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر دولت نسبت به مردم، مردم نسبت به دولت و مردم نسبت به مردم به عنوان یک اصل در قانون اساسی مطرح شده است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: نخستین توصیه شهدا در ارتباط با حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نشان دهنده توجه ویژه شهدا به این موضوع مهم است.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: در نخستین گام به امر به معروف تکیه داریم و بر آن تاکید می‌کنیم و در مرحله بعدی، بحث نهی از منکر را پیگیری می‌کنیم.
پورشمسی ادامه داد: در حوزه توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه به عنوان یک معروف، توجیه و اعزام تسهیل‌گران صندوق‌های قرض‌الحسنه هم به عنوان یکی دیگر از برنامه‌هایی است که سپاه الغدیر دنبال می‌کند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید اشاره کرد و افزود: توجه به رونق تولید و افزایش کیفیت محصولات داخلی، افزایش موالید، بحث مهدکودک‌های دینی، بحث گروه‌های سرود، از دیگر اقداماتی است که در این رابطه در استان شروع شده است.
وی ادامه داد: رده‌های بسیج استان یزد قریب به ۹۰ گروه سرود توانمند تشکیل دادند و در نقاط مختلف استان و حتی استان‌های دیگر به برگزاری برنامه‌های فاخر سرود می‌پردازند.
پورشمسی تصریح کرد: در حوزه ورزش هم سپاه و بسیج برنامه‌های متعددی دنبال می‌کند که از جمله این موارد امر به معروف ورزش پهلوانی به جای ورزش قهرمانی است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات