خبرهای داغ:
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد
هوشمند قره باغ گفت: همزمان با فرارسیدن ایام محرم، نمایشگاه ملی «هنر عاشورایی» از دهم شهریور ماه سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۴۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

احد هوشمنده قره باغ امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام محرم، نمایشگاه ملی « هنر عاشورایی»  از ‌(۱۰شهریور) سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی افتتاح و آماده بازدید عموم مردم است.

وی گفت: در این نمایشگاه  ۳۰ اثر هنری از هنرمندان سراسر کشور، منتخب یازدهمین سوگواره ملی هنر عاشورایی در رشته‌های پوستر، تصویرسازی، کتیبه و پوستر مدافعان حرم تا( ۲۰ شهریور) سال جاری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: یازدهمین سوگواره ملی هنر عاشورایی طی سال گذشته در رشته‌های مختلف تجسمی با حضور هنرمندان برتر کشور به همت حوزه هنری در تهران برگزار گردید، که امسال در ارومیه برگزار می‌شود.

این مسوول در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند از (۱۰تا۲۰ شهریور) سال جاری همه روزه از ساعت 16 تا 20 به نگار خانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نشانی ارومیه ،جنب استانداری، کوی فرزانه، مراجعه کرده و ضمن آشنایی با هنر ایرانی با مضمون و پیام « عاشورا »، از آثار ارایه شده در این نمایشگاه بازدید کنند.

پایان پیام

ارسال نظرات