امام جمعه کوهبنان گفت : بایستی از خرافات در عزاداری ها پرهیز شود که باعث ضربه زدن به شیعه نشویم و باعث نشویم دشمنان بر طبل نفاق و دو رویی بکوبند.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۲۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در اولین جمعه از ماه محرم نماز جمعه کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری با حضور جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد بزرگ و تاریخی جامع شهرستان برگزار شد .

امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت:امام حسین(ع) و یاران با وفایش در راه خدا و برای احیای اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مردم در مسیر واقعی تقوای الهی حر‌کت کنند .

وی ادامه داد: امروز روز شیرخوارگان حسینی است که طبق همه ساله مراسمی در شهرستان به یاد کوچکترین سرباز کربلا حضرت علی اصغر برگزار شد از طرفی در آستانه تاسوعا و عاشورا قرار دهیم در حالی که در هر جای دنیا حرف از امام حسین(ع) است .

حجت الاسلام عباس جعفری بیان داشت : ماه محرم فرصت مناسبی برای خودسازی است جوانان با شور و نشاط در برنامه های مذهبی ، عزاداری ها، نماز جماعت و…… این ایام شرکت کنند هیات امنا تلاش کنند در مساجد و تکایا صدای بلندگوها تنظیم شودتا موجب آزار و اذیت همسایگان نشویم.

وی تصریح نمود: بایستی از خرافات در عزاداری ها پرهیز شود که باعث ضربه زدن به شیعه نشویم و باعث نشویم دشمنان بر طبل نفاق و دو رویی بکوبند در عزاداری ها توصیه های ائمه اطهار و منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی را مد نظر قرار دهیم تا دچار خرافات نشویم .

خطیب جمعه کوهبنان افزود: ۱۷ شهریور سالروز شهادت مردم در میدان ژاله بدست عمال رژیم پهلوی است در حالی که مردم بدون سلاح خواسته به حقی داشتند مورد رگبار قرار گرفتند که این کار به پشتوانه آمریکای جهانخوار بود .

وی تاکید کرد: نظام شیطانی و شیطنت هنوز هم وجود دارد باید مراقب باشیم که دشمن نفوذ نکند امروز بحث مذاکره با آمریکا مطرح هست در حالی که آمریکا قابل اعتماد نیست باید با مقاومت و صلابت در برابر دشمنان بایستیم .

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت : کشورهایی که با آمریکا هستند وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند دشمنان امروز مسائل هسته ای ، موشکی و… ما را مدنظر دارند .

وی ادامه داد: سالروز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش ، سالروز شهادت امام سجاد(ع) را در پیش داریم مومنین در برپایی و اقامه نماز اول وقت در تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه شهرستان همت نمایند.

ارسال نظرات