خبرهای داغ:
گواهینامه رسمی فعالیت انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان‌غربی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به اعضای هیات مدیره این انجمن اعطا شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۲۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان‌غربی از ابتدای مرداد ماه کار خود را با تشکیل مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره آغاز کرد و به موجب ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و آئین نامه مصوب آبان ماه سال 1389 هیات وزیران، این انجمن در تاریخ دوم مرداد ماه امسال به شماره 259-1/3-2 در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی به ثبت رسیده است.

در جلسه‌ای که با حضور رضا نقی‌زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان‌غربی برگزار شد، گواهینامه رسمی فعالیت این انجمن اعطا شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در این جلسه با بیان اینکه یکی از رسالت‌های وزارت کار نهادسازی است، اظهار کرد: نهادهای صنفی در راستای استیفای حقوق شاغلین زیرمجموعه خود قدم برمی‌دارند که قشر خاصی از مردم را شامل می‌شوند.

رضا نقی‌زاده با بیان اینکه مردم پایه اصلی انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان‌غربی هستند، اضافه کرد: این انجمن در کنار پیگیری مطالبات جامعه رسانه‌ای استان، به دنبال استیفای حقوق مردم از دولتمردان خواهد بود و در مقابل نیز پیام نظام جمهوری اسلامی و مسؤولان را به مردم خواهد رساند.

وی با اشاره به وجود تشکل رسانه‌ای خانه مطبوعات در کنار انجمن صنفی روزنامه نگاران تصریح کرد: تشکل‌های متنوع به معنی تنوع مطالبات نیست، بلکه این تشکل‌ها می‌بایست با هم‌افزایی فکری در کنار یکدیگر برای پیگیری مطالبات قانونی جامعه رسانه استان حرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها و نحوه شکل گیری انجمن صنفی روزنامه نگاران استان کاملا منطبق بر قانون بوده و هیچ شخصی نمی‌تواند در مسیر حرکت قانونی این انجمن خللی ایجاد کند چرا که مطابق قانون با این اشخاص برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات