خبرهای داغ:
به منظور خدمت رسانی به مردم محروم مناطق سیل زده غرب کشور ،گروههای جهادی بسیج سازندگی نایین به شهرستان پلدختر اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۲۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین ، مدیر قرارگاه بسیج سازندگی نایین در مراسم بدرقه گروههای جهادی به مناطق سیل زده پلدخترگفت : در راستای کمک رسانی به مردم محروم کشورمان ،گروههای جهادی عاشقان ولایت و شهید ابراهیم هادی از پایگاههای کمیل ابن زیاد و شهید احمدی روشن به استعداد18 نفر برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده راهی پلدختر شدند.

وی گفت : این عزیزان که با تخصص های جوشکاری ،استادبنا ، برقکار ، نقاش و امورات خدماتی اعلام آمادگی نموده اند در مدت 10 روز اقامت در منطقه در بازسازی و خدمت رسانی منازل تخریب شده از سیل مشارکت می‌کنند.

سرهنگ مهدی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در حاشیه این اعزام گفت : انتظار رهبر انقلاب از جوانان کار جهادی و انقلابی است و این سعادتی بزرگ است که با این حرکت جهادی توشه ای برای آخرت خود فراهم می کنید .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : حضور شما به عنوان نماینده بسیج نایین باعث دلگرمی مردم آن خطه نسبت به نظام و انقلاب است ، پس با خلوص نیت در این مسیر گام بردارید و رضایت خدا را در آن بجوئید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها