همزمان با عصر تاسوعا:

برنامه "قبیله‌ی خورشید"، میزبان مرضیه هاشمی و دختر شیخ زکزاکی

مسئول واحد امور بانوان حسینیه اعظم زنجان گفت: خانم‌مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‌وی و دختر شیخ زکزاکی، عصر روز دوشنبه، ۱۸ مرداد در برنامه‌ی "قبیله‌ی خورشید" در زنجان حضور پیدا کرده و سخنرانی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۰۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
گوزلیان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به اهمیت این برنامه و سخنان مهمانان، افزود: این برنامه ویژه‌ی بانوان است و در سالن همایش‌های حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

 
وی ضمن بیان اینکه این برنامه، حاصل همکاری مشترک هیئت ثارالله، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان و امور بانوان حسینیه اعظم زنجان است، ادامه داد: حضور تمامی خادمان خواهر هیئت ثارالله، حسینیه اعظم و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی در این مراسم به صورت ویژه خواهد بود.
 
 
مسئول امور بانوان درخصوص اهداف این برنامه نیز یادآور شد: بررسی الگوی زنان امروز دنیا و همچنین زنده‌نگه‌داشتن پیام زنان عاشورا و بحث درخصوص شهدای نیجریه از محور‌های این برنامه خواهد بود.

 
شایان ذکر است خانم هاشمی و دختر شیخ زکزاکی، هشتم محرم‌الحرام، در دسته‌ی حسینیه‌ی اعظم زنجان نیز حضور خواهند یافت و این برنامه، عصر تاسوعا، ساعت ۱۸ در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات