نمایشگاه عکس عاشورایی در خیمه سرای حسینی شهر طاقانک برپا شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۹۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، همزمان با دهه اول محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نمایشگاه عکس عاشورایی به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان شهرکرد در خیمه سرای حسینی شهر طاقانک برپا شد.

 

بهرام شمسی پور با اعلام این خبر گفت: به منظور انتقال مفاهیم عاشورایی و معرفی آداب و رسوم و آیین های عزاداری مردم ایران اسلامی در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت هنر در راستای اشاعه فرهنگ حسینی و عاشورایی این نمایشگاه برنامه ریزی و دایر شده است.

 

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور مردم در خیمه سرای شهر طاقانک این بستر را فضای بسیار مناسبی برای ارائه آثار هنری هنرمندان رشته عکاسی قرار داده است که در همین راستا با برنامه ریزی های بعمل آمده در این نمایشگاه تعداد بیش از 120 اثر از آثار منتخب هنرمندان سراسر کشور در سوگواره های عکس عاشورایی سالیان گذشته سازمان بسیج هنرمندان استان در معرض دید بازدیدکنندگان و عزاداران حسینی قرار گرفته است.

 

شمسی پور با اشاره به استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: سیاست سازمان بسیج هنرمندان بر مردمی نمودن هنر است و برپایی نمایشگاه در راستای تحقق این هدف بزرگ اجرا شده است.

 

وی در ادامه گفت: نمایشگاه عکس عاشورایی سازمان بسیج هنرمندان تا پایان دهه اول محرم همه روزه از ساعت 10 صبح لغایت 23 شب پذیرای بازدیدکنندگان و عزاداران حسینی است.

ارسال نظرات