مسئول تربیت و آموزش صالحین سپاه آذرشهر:

تلاش دشمن ترویج عقاید انحرافی برای مقابله با اسلام است

مسئول تربیت و آموزش صالحین سپاه آذرشهر گفت: دشمنان برای مقابله و تخریب اسلام و شیعه با تبلیغ اعمال و رفتارهای ضد اسلامی همچون قمه زنی درصدد ترویج عقاید انحرافی و بدعت گذاری در بین شیعیان هستند.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۸۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی آقازاده در جلسه توجیهی و آشنایی سربازان با احکام عزاداری در ایام محرم، افزود: باید هدف از قیام امام خود را بشناسیم و بدانیم که علت آن همه شجاعت و ایستادگی در برابر کفر و دشمنان دین اسلام چه بود و چرا حاضر شد تن به شهادت دهد، مگر غیراز زنده نگه داشتن دین جد خود رسول الله و احیای امربه معروف و نهی از منکر بود.

وی ادامه داد: کشوری مثل انگلستان که عمل انحرافی قمه زنی را تبلیغ و ترویج می کند حتی بریدن سر حیوان را جرم می داند، ولی در این ایام محلی پرتردد و مشهوری برای این عمل نکوهیده و حرام مشخص می کند تا مسلمانان و شیعیان را در مقابل دوربین های خود با انجام عزاداری های جاهلانه به کل دنیا به صورت موهن و کم خرد معرفی کند و عقاید انحرافی و کذایی خود را در مقابل دین سراسر محبت و مهربانی اسلام قرار دهند.

حجت الاسلام آقازاده اظهار کرد: ما باید ریشه و منبع این عمل (قمه زنی) را بدانیم و این نکته را فراموش نکنیم که اگر این عمل خوب بود یقینا علما زودتر از دیگران این را انجام می دادند.

وی ضمن توصیه برای شناخت اهداف قیام امام حسین(ع) و نیز التزام و اهتمام عمل به واجبات و ترک محرمات، از سربازان خواست تا ارزش و قدر قیام امام خود را حفظ و نگه داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار