خبرهای داغ:
رئیس کمیته خادم الشهدای استان همدان خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی در فکه با حضور زائران همدانی

مسئول موسسه راويان فتح و کمیته خادم الشهدای استان همدان از ثبت‌نام و اعزام زائران همدانی برای حضور در ویژه‌برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی در فکه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۵۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

برگزاری ویژه‌برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی در فکه با حضور زائران همدانیمحمد ایرانپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: به مناسبت این ایام موسسه راويان فتح و کمیته خادم الشهدای استان همدان اقدام به برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسنی در «یادمان فکه» کرده است.

وی افزود: هر ساله با اعزام زائران به کربلای ایران زمین ویژه‌برنامه عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در این سرزمین نورانی برگزار می‌شود.

مسئول موسسه راويان فتح و کمیته خادم الشهدای استان همدان عنوان کرد: امروز نیز این مراسم معنوی در روزهای 18 و 19 شهریور ماه در مقتل الشهدای فکه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کنند.

وی ابراز داشت: علاقه‌مندان به حضور در برنامه عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در «فکه» می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های 09187036805 و 08132678912 ثبت‌نام کنند.

ایرانپور با بیان اینکه سال گذشته دو اتوبوس در این ایام به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد، خاطرنشان کرد: 180 هزار تومان هزینه برای ثبت‌نام و اعزام زائران برای حضور دراین مراسم معنوی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار