مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم تاکید کرد؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت : حادثه عاشورا پیام آور ارزشهای والای انسانی و الهام بخش انسان های آزاده و خدا جوست.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۴۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛حجت الا سلام طالبی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت:حادثه عاشورا  رخدادی مهم و  پیام آور ارزشهای والای انسانی و الهام بخش انسان های آزاده و خداجوست.  

وی خاطر نشان کرد:قیام امام حسین (ع) سمبل قیام در راه دین و آزادی خواهی وشهادت طلبی است زیرا حرکت عاشورا در دل ظالم، هراس و حق ستیزان را امیدوار و باطل ستیزان را مایوس ساخت و تحولی عظیم در جهان ایجاد نمود.

طالبی با بیان اینکه در فضیلت عاشورا علم و عدالت و عزت و شهادت طلبی باهم عجین شده است تصریح کرد: لزوم شناساندن نهضت عاشورا به جهانیان نیز همین نکته است زیرا رمز ماندگاری مسئله عاشورا و یاد امام حسین (ع ) در طول تاریخ بوده است

حجت الاسلام طالبی با اشاره به برخی از اهداف قیام امام حسین(ع)نهضت حسینی را نهضت تربیت و تعالی و همچنین رشد خانواده های عصر حاضر دانست و لزوم معرفت و شناخت امام(ع)و معرفی ایشان  به جهانیان را امر بسیار مهمی تلقی نمود و گفت :واجب است که این انقلاب عظیم تاریخ ساز به تمام جهان به نحو احسن توسط مبلغان،روحانیون ،علما واندیشمندان صادر گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با تاکید براینکه جامعه ی بشری باید به نقطه ای برسد که بی عدالتی و فقر حتی در ظاهر زندگی بشر نیز وجود نداشته باشد،افزود : بسیاری از رنج ها برای این است که عبودیت و خضوع جز از راه تحمل سختی ، رنج  و گرفتاری برای ما ممکن نبوده است و لزوم شناساندن نهضت عاشورا و امام حسین (ع)به جهانیان ترسیم الگویی صحیح از صبر وتسلیم ناپذیری ایشان در برابر بی عدالتیست.

ارسال نظرات