مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):
حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در جلسه هم اندیشی اقامه نماز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، گفت: اقامه نماز مهم ترین درس های عاشوراست.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۳۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هم اندیشی با موضوع اقامه نماز در مدارس با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در سپاه استان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، به درس های عاشورا اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه از اهداف اصلی قیام امام حسین علیه السلام بود.

وی، با اشاره به اقامه نماز ظهر عاشورا در اردوگاه حضرت امام حسین علیه السلام، ادامه داد: اقامه نماز از مهم ترین درس های عاشوراست، که امام حسین علیه السلام حتی در سخت ترین لحظات و شرایط جنگ نیز از این واجب دینی غافل نشدند و با اقامه نماز در این شرایط به اهمیت نماز اشاره فرموده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی، گفت: مدارس بهترین فضا را برای ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی دارند و دانش آموزان در بهترین شرایط سنی برای آموختن این فرهنگ هستند.

وی، از آمادگی سپاه و بسیج  و طلاب برای همکاری با آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی، خبر داد و افزود: ترویج فرهنگ عبادت و فرهنگ ایثار و شهادت باید از کودکی فرزندان آغاز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز با تقدیر از برگزاری این جلسه بر ضرورت همکاری همگان برای نهادینه کردن فرهنگ نماز و نمازخوانی در جامعه و مجموعه بزرگ آموزش و پرورش تأکید کرد.

ارسال نظرات