خبرهای داغ:
به مناسبت ماه محرم الحرام نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب در آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۱۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز از آبادان بمناسبت دهه اول محرم و در راستای بیانات رهبرانقلاب برای حمایت از کالای ایرانی، و اهمیت تسهیل در خرید مردم، نمایشگاه حجاب و عفاف در آبادان مشغول بکار شد.
گفتنی است این نمایشگاه تا پایان شهریورماه ۹۸ همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر و ۱۸ الی ۲۱ عصر بجز روزهای جمعه و تعطیل جنب ناحیه مقاومت بسیج آبادان (دارالشفاء امام رضا علیه السلام) میزبان مردم ولایتمدار شهرستان های آبادان و خرمشهر می باشد.

 همچنین  مراسم نکوداشت و تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین شهری در سینما مهر آبادان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان فرمانده سپاه آبادان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله از آمرین به معروف و ناهیان از منکر شهرستان تقدیر کردند و در خصوص چگونگی تشکیل ستاد امر به معروف ونهی از منکر و اعضای این ستاد توضیحاتی دادند.
سخنران بعدی مراسم فرماندار آبادان جناب موسوی بود که به بیان نکاتی در خصوص امربه معروف در زمان پیامبر پرداختند.
ایشان در ادامه در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر توسط امام حسین(ع) سخن گفتند.
وی در ادامه افزود : اوضاع شهرستان از نظر زیرساخت شهری مناسب نیست و بیشتر آسیب ها مربوط به زمان جنگ تحمیلی هست که تاکنون برطرف نشده است.
در ادامه سخنران برنامه امام جمعه شهرستان بودند و افزودند: خداوند متعال به بندگان دستور امر به معروف و نهی از منکر می دهد همچنین پیامبر اسلام و امامان معصوم نیز به عوام به امر به معروف ونهی از منکر دعوت میکند و این مهم به دلیل اهمیت بالای آن امر است.
وی در ادامه با اشاره به آیات و روایات در خصوص امربه معروف و نهی از منکر توسط پیامبراکرم افزودند: تا زمانی که امربه معروف ونهی از منکر در جامعه باشد جامعه به انحراف نخواهد رفت.
در پایان برنامه از فعالان امربه معروف و نهی از منکر شهرستان توسط مسئولین شهری با تقدیم لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها